“Standardele de frumusete sunt nerealiste, acesta fiind probabil si motivul pentru care femeile evita sa spuna ca sunt frumoase. Insa Dove, ca brand, stie ca frumusetea adevarata se sprijina pe increderea in sine. Mobilizarea de pe social media are in spate un mesaj simplu, adresat tuturor femeilor: singurul like care poate schimba perceptia asupra frumusetii este cel pe care si-l dau singure.”
Laura Ionescu (senior copywriter, Kubis Interactive).
Credits
Am avut plăcerea de a colabora cu regizorul Valentin Sturzu, producătorul Florin Ivan și echipa de la Kubis Interactive pentru a crea campania “Suntfrumoasa” pentru brandul DOVE. Împreună cu Alexandru Prepelita și Ionuț Avădanei, ne-am ocupat de filmări și de setarea luminilor pentru a capta cele mai bune cadre. Eu am fost responsabil de operarea camerei, surprinzând momentele esențiale și asigurându-mă că fiecare cadru este perfect. Ulterior, am editat și colorizat clipul, oferindu-i un aspect natural și atrăgător. Această colaborare a fost o experiență creativă și dinamică, rezultând într-o campanie de succes ce evidențiază frumusețea autentică.